LEVERING:
Vi sender din ordre 1-3 dager etter at bestillingen er lagt.
Vi har mulighet for levering på strekningen Tønsberg- Drammen- Oslo- Lørenskog.
HENTE VARER:
Vi gjør oppmerksom på at det må avtales henting innen en uke etter orderen er lagt inn.
Ta kontakt med oss når du ønsker å hente varen din, ring, send en melding eller mail.
Karoline; 48021649
Fred: 90107057
Varene hentes på følgende adresse:
FADUMVEIEN 167
3170 SEM
Skulle du ønske noen av varene som kun er mulig å hente i butikk/lager,
men ikke har mulighet til å hente dem hos oss, ta kontakt,
kanskje vi finner en løsning som fungerer.
PORTO:
Vi har fast frakt på 99 kr, gjelder ikke møbler!
Vi sender våre varer med Bring. Dersom paskken ikke hentes innen 14 dager sendes pakken i retur til oss.
Ønskes pakken sendt på nytt må kunden selv dekke dette!
PRIS:
Alle priser er ink.25% moms og er oppgitt i norske kroner.
REKLAMASJON / MANGEL PÅ VAREN:
Det er veldig viktig for oss at du føler deg trygg og sikker etter du har handlet hos oss.
Dersom det er noe galt med varen, ta kontakt med oss så snat som mulig.
Ta kontakt på mail.
Så kommer vi sammen frem til den beste måten å løse dette på.
Kjøpers frist for reklamasjon er tidsnok dersom det skjer innen 2 mnd. fra mangelen ble oppdaget eller burde blitt oppdaget.
Reklamasjonen bør skje skriftelig.
ANGRERETT:
Bruk angrerett skjemaet mottatt på mail , eller kontakt oss direkte på mail.
Med mindre avtalen er unntatt fra angrerett, kan kjøperen angre kjøpet av varen i henhold til angrerettloven.
Kjøperen må gi selger melding om bruk av angreretten innen 14 dager fra fristen begynner å løpe.
Angrefristen begynner å løpe:
Kjøperen dekker de direkte kostnadene ved å returnere varen.
Selgeren er forpliktet til å tilbakebetale kjøpesummen til kjøperen uten unødig opphold, og senest 14 dager fra selgeren fikk melding om kjøperens beslutning om å benytte angreretten. Selger har rett til å holde tilbake betalingen til han har mottatt varene fra kjøperen, eller til kjøper har lagt frem dokumentasjon for at varene er sendt tilbake.
KONFLIKTLØSNING:
Klager rettes til selger innen rimelig tid, jf. punkt 9 og 10. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukerrådet for mekling. Forbrukerrådet er tilgjengelig på telefon 23 400 500 eller www.forbrukerradet.no.
Europa-Kommisjonens klageportal kan også brukes hvis du ønsker å inngi en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruker bosatt i et annet EU-land. Klagen inngis her: http://ec.europa.eu/odr.